  • Data: 2009-10-18 09:12:51
    Temat: Re: Piekarnik - pytanie do osób co mało gotuje.
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JS pisze:
    > he, he
    > Ciasta to się przeważnie piecze a nie gotuje (no chyba, że knedliczki).
    > Na postawione pytanie sam sobie musisz odpowiedzieć.
    > Jeżeli, jak dotąd nie robisz ciast, to odpuść piekarnik. Jeżeli robisz i
    > zamierzasz robić, a może nawet polubisz pieczenie, to kup normalny piekarnik
    > i tyle. Ewentualnie zamiast piekarnika przenośnego weź mikrofalówkę z
    > termoobiegiem.

    Hehe, zagalopowałem się z tym gotowaniem. Oczywiście miało być pieczenie
    ciast.
    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, napiszę jak sytuacja wygląda. Jestem
    singlem, gotować to potrafię ale robię głównie proste dania ze względu
    na ograniczony czas bo dużo pracuję i często w domu mnie nie ma.
    Mieszkałem swego czasu w wynajmowanym mieszkaniu przez rok i z
    piekarnika korzystałem tylko 1-2 razy żeby podgrzać pizze mrożoną - dla
    mnie trochę porażka z tą pizzą. Wolę już w pizzerii zjeść.

    I chyba rzeczywiście nie ma sensu kupować piekarnika. Mieszkanie jest
    małe 47m ale kuchnia jest całkiem ok wielkości 3x3m.
    Kupię samą płytę indukcyjną (bo gazu w kuchni nie będzie) a pod tym
    zrobię tymczasowo miejsce na szafki. W przyszłości to piekarnik wstawie
    jak będzie brakowało.

    Pozdrawiam Paweł