    From: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pierwsze grzanie-jestem zadowolony
    Date: Thu, 4 Nov 2010 23:43:06 +0100

    news:fbe44059-e070-4f82-803d-aa253e9e2493@s4g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 4 Lis, 08:30, "montemax" <m...@l...pl> wrote:

    > O to jakies pocieszenie !
    > U mnie wlasnie koncza wylewki. w przyszlym tygodniu wstawiam wklad
    kominkowy
    > i ide sam mieszkać i wkladac welne. Za trzy tygodnie odpalam piec i
    > uruchamiam podlogowke, wtedy sciagam reszte rodziny.

    A nie nie, wylewki to ja mialem - tylko podlog docelowych nie :-)) Po
    wylewkach jednak troche wilgoci jest a pogoda niestety nie bedzie Ci
    sprzyjac w szybkim ich wysuszeniu (co zreszta nie byloby dla nich zbyt
    zdrowe). Powodzenia;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

    Podłogówka uruchomiona, działa. Był dzisiaj u mnie przedstawiciel firmy od
    mojego kominka, Lechma 24kW i powiedział, że na 260m2 jest
    "przewymiarowany". A piec jeszcze większy, 34 kW a przecież to liczyli
    fachowcy, projektanci. Ale czas i zima pokaże jak to bedzie.
    Musze jeszcze wykuć trochę sciany i podłogi, żeby ułożyć kable do sterowania
    przepustnicą powietrza. Sterow4nik ma 3 czujki, jedną wykorzystam do pompy
    od podłogówkki.
    Wróciłem przed chwilą bo kurier przywiózł mebel do kuchni, przy okazji
    dołożyłem do kominka. Podłoga robi się ciepła.
    pozdrawiam

    Jurek