    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Pięty pomidorowe - chyba eureka.
    Date: Wed, 11 Feb 2015 17:41:44 -0600

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:r1v3sftn7gy4.gw07kbpfiyup$.dlg@40tude.net...

    > "Średniotrójkowy licealista" to (tu) nie Ty - to po prostu środek krzywej
    > Gaussa obrazującej wyniki nauczania w LO, ot, poziom wiedzy statystycznego
    > licealnego "Kowalskiego", użyty TYLKO I WYŁĄCZNIE jako punkt odniesienia
    > do ustaleń, po której jego stronie TY się znajdujesz.

    Jesteś pewna że bez sprawdzania w encyklopedii, googlach, umiałabyś
    napisać dziś prawa Kirchoffa (fizyka klasa 3 gimnazjum) albo podać wzór
    na objętość graniastosłupa prawidłowego czworokątnego?

    Bo jeśli nie, to albo jest to dowód na tezę, że nie chodziłaś do gimnazjum
    albo Twoje "teorie" na temat tego że skoro coś było w 3 klasie to każdy
    kto skończył tą klasę będzie wszystko z lekcji pamiętał do końca życia
    są trochę hm... nieprawdziwe i wycieczki osobiste w stylu "licealista to
    wie" czy "gdzie maturę robiłeś" są nie tylko chamskie ale i pomylone...