    Date: Thu, 9 Dec 2021 02:50:10 +0100
    Subject: Re: Pionowe Siłownie Wiatrowe - fake 100-lecia
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.12.2021 o 02:35, a a pisze:

    > no i jest link

    Nokurwa. Czyli jak zwykle miałem rację :)

    > no i mamy kalkulator inżynierski dla obliczania mocy wiatrakow
    >
    > https://engineercalcs.com/how-to-calculate-wind-turb
    ine-power-output/

    Kalkulator czego? Wiesz na jakiej zasadzie pracują turbiny Hipar?

    Doczytałeś kiedyś co to jest i na jakiej zasadzie działa:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Turbina_Darrieusa

    Nie wiesz że zmodyfikowano te turbiny? Wiesz na jakiej zasadzie działa
    (trudne słowo) SAMOLOT? Wiesz, że te turbiny wykorzystują (trudne słowo)
    SIŁĘ NOŚNĄ? Wiesz już, że cały czas bredzisz od samego początku?

    Skoro nie potrafiłeś znaleźć linka na stronie ale później go znalazłeś
    to wiesz że jest to dowodem na to, że dyskusja z tobą to strata czasu?

    Czy wiesz że możesz już wypierdalać, czy nadal będziesz robił z siebie
    debila? Mnie już się nie chce udowadniać, że nim jesteś :)

    Doucz się, więcej nie będę powtarzał.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>