  • Data: 2021-12-09 03:55:49
    Temat: Re: Pionowe Siłownie Wiatrowe - fake 100-lecia
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2021 o 03:44, a a pisze:

    > Babcia mówila, żeby z idiotami nie tracic czasu na dyskusje

    Zgadzam się :) Więc wypierdalaj tetryku stary.

    > Dlatego ostatni raz, choc ten kogo wyrzucono z podstawówki i tak nigdy tego nie
    skuma

    > 1. Turbina wiatrowa działa na zasadzie odzyskiwania energii kinetycznej wiatru

    Trepie drewniany. Cały czas piszesz o TURBINACH Savonius i stosujesz
    mylne przeliczenia :)... tak ogólnie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Turbina_rotorowa_Savon
    iusa

    ...i jeszcze nie połapałeś się, że cały czas bredzisz i nie piszesz w
    temacie. To co nawklejałeś odnosi się TYLKO do tego typu turbiny, pomimo
    że podałem ci na tacy, debilu, że są inne turbiny działające na innych
    zasadach. Ty o dupie a ja o biskupie. Nie masz bladego pojęcia o
    zasadzie działania innych turbin więc mi nie wyskakuj z teorią znaną w
    1900 roku.
    ROZUMIESZ? Najpierw się doszkol a potem dyskutuj, głąbie!
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>