  • Data: 2009-05-12 06:13:08
    Temat: Re: Pistolet do pianki montazowej.
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 22:57, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Kurde juz drugi pistolet wyrzucilem na smietnik.
    > Czy te chinolce nie potrafia zrobic tak prostego narzedzia ? :)
    >
    > Czy zna ktos jakies sprawdzone, porzadne marki pistoletów do pianki
    > montazowej ?
    > Szukam pistoletu, który bez problemów dal by sie rozebrac w celu
    > wyczyszczenia i wyplukania rozpuszczalnikiem nitro z zaschnietej pianki.
    > Juz drugi pistolet, w którym chinczyki, albo i nie chinczyki zamiast
    > uszczelek wysmarowali wszystkie gwinty silikonem w celu uszczelnienia.
    > Po rozkeceniu, co tez nie bylo latwym przedsiewzieciem pistolet juz nie
> [...]

    A ja kupiłem 2 lata temu jakiś pistolet bez nazwy (ale raczej nie
    chiński) za 69 zł w lokalnym składzie budowlanym i jak na razie jest w
    miarę OK. Niestety czasami muszę go rozkręcic i oczyścić bolec w
    miejscu przechodzenie przez taką nakrętkę zaraz za cynglem. (tam
    zazwyczaj robi się delikatne zgrubienie i bolec nie chce wracać na
    swoją pozycję po puszczeniu cyngla ( a piana leci). Czasem, stosuję
    czyścić ale na ten mankament to nie pomaga.
    Generalnie cały pistolet można rozkręcić na części pierwsze.

    Pzdr
    QbaB