eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot? › Re: Piwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot?
  • Data: 2015-09-22 21:09:48
    Temat: Re: Piwnica - wysoki poziom wód gruntowych - na czym polega kłopot?
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-21 o 19:13, Marcin N pisze:

    > Ile kosztowałaby ta piwniczna wanna z wodoszczelnego betonu?
    > To aż takie kokosy?
    Tak to są koszty szczególnie wykonawcze, poza tym zawsze może w
    przyszłości zacząć przeciekać i co wtedy? będziesz sobie pluł w brodę że
    nie zrobiłeś odpowiedniego odwodnienia w koło domu, tańsze i skuteczniejsze
    chociaż trochę bardzie upierdliwe w utrzymaniu bo trzeba okresowo
    sprawdzać czy jeszcze pompa działa i okresowo wymieniać aku w ups-ie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K