eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-20 02:00:15
    Temat: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53cade4d$0$2369$65785112@news.neostrada.pl...

    > Szczerze mówiąc, to ja też nie.

    Marcin napisze krok po kroku:
    masz plyte czy fundament bez roznicy
    podwaline ukladasz na foli fundamentowej
    np. podwalina ma 4,5x14,5 cm
    zostaje Ci dobre 5 cm foli z kazdej strony jak nie wiecej
    zewnetrzny kawalek zawijasz do gory i przykrecasz na to plyte OSB czy
    spano - obie sa powierzchniowo wodoodporne
    wewnetrzny laczysz z folia jaka dajesz pod styro
    a teraz wyjasnijcie mi jakim cudem cos sie wykropli w tak zaizolowanej
    podwalinie???
    finalnie od zewnatrz podwaline izoluje cieplnie styropian czy welna
    od wewnatrz paroizolacja i tez welna
    skad sie ma tam wziasc wogole jakas wilgoc????

    Andrzej