  • Data: 2009-11-26 08:31:22
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:heh48k$qe2$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli nie robisz ciagle powideł to koszt pradu nie ma wiekszego znaczenia.
    Ja u siebie mam indukcję w kuchni ale zabezpieczyłem się, w razie czego mam
    zakorkowaną rurę z gazem która po wkręceniu szybkozłączki wystawać będzie w
    szafce.
    Wystarczy ze kupię małą przenośną dwupalnikową płytę gazową, wyposażę ją w
    giętki przewód gazowy z szybkozłączką i w razie potrzeby czy to przy braku prądu
    czy przy tych powidłach stawiam na blacie podpinam ją w parę sekund i jazda
    można gotować i robić kompoty,

    Marek