  • Data: 2009-11-26 12:16:53
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1259233693.987109@bongos2.pseinfo.pl...

    > No i nie zapominajmy o kosztach - ja za gaz płacę dokładnie złoty pięć groszy
    > za metr sześcienny, którego zużywam w miesiącu około metra sześciennego :)
    > czasem więcej (do 2-3 m^3) jak cisnę z obiadami często. Nie gotuję codziennie.
    > Bez porównania do indukcji na prąd.

    1m3 gazu to około 9,6kWh. Zagotujesz tym 100litrów wody ale to nie dowodzi
    jeszcze całkeim skali. Co z ciągłym gotowaniem np. 3 litrów zupy dzien w dzień
    przez kilkadziesiąt minut? twoje gotowanie jest naprawdę okazjonalne.
    Ja nie moge pozwolić sobie na płytę gazową bo wszedłbym w 3 taryfę a to 30zł
    więcej na miesiąc.

    Marek