  • 1. Data: 2009-11-24 15:24:42
    Temat: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    Witam ,
    nadszedł czas na zabudowę kuchni , i tu pytanie :
    -jaką płytę zakupić -ceramiczną ( nie indukcję) czy gazową.
    Proszę o opinię , plusy minusy, porównanie kosztów gotowania.
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-11-24 15:52:01
    Temat: Re: Płyta gazowa czy ceramiczna?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Jeśli nie indukcja, to poza łatwością w utrzymaniu czystości, ceramiczna
    chyba nie ma więcej zalet. No, może jeszcze timer.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 3. Data: 2009-11-24 15:55:30
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > -jaką płytę zakupić -ceramiczną ( nie indukcję) czy gazową.

    Z ciekawosci bo tez stoje przed wyborem: dlaczego nie indukcyjna ?
    Ja mam tylko wybor ceramika lub indukcja.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-11-24 16:04:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > Jeśli nie indukcja, to poza łatwością w utrzymaniu czystości, ceramiczna
    > chyba nie ma więcej zalet. No, może jeszcze timer.

    Ja mam gazowa tak zbudowana jak obecne elektrycznie - tzn plyta, z niej
    wystaja palniki, zadnych wglebien.

  • 5. Data: 2009-11-24 16:12:20
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Kane pisze:

    > Z ciekawosci bo tez stoje przed wyborem: dlaczego nie indukcyjna ?
    > Ja mam tylko wybor ceramika lub indukcja.

    Pewno o cene mu chodzi. Bo Indukcja ma same zalety poza cena.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2009-11-24 16:14:46
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Czacha pisze:
> [...]
    > -jaką płytę zakupić -ceramiczną ( nie indukcję) czy gazową.
    > Proszę o opinię , plusy minusy, porównanie kosztów gotowania.

    Wady gazu:

    - podczas spalania gazu powstaje duuuzo wilgoci
    - brzydki zapach spalin
    - sam gaz może powodować więcej niebezpieczeństw

    Pomijam konieczność doprowadzenia instalacji gazowej do kuchni bo Ty już
    ja masz...

  • 7. Data: 2009-11-24 16:21:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > - brzydki zapach spalin

    Co Ty masz za gaz?

  • 8. Data: 2009-11-24 16:26:23
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Ghost pisze:

    > Co Ty masz za gaz?

    Ja nie mam gazu w kuchni. Ale tu gdzie teraz mieszkam jest gaz.
    Nie to, że jest to jakiś mega wielki smród ale zapalone 3 palniki gazu
    dają wyczuć w powietrzu taki "zapaszek". Choćby nie wiem jak czyścić
    palniczki nic to nie zmienia.

  • 9. Data: 2009-11-24 16:28:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Nie to, że jest to jakiś mega wielki smród ale zapalone 3 palniki gazu
    > dają wyczuć w powietrzu taki "zapaszek". Choćby nie wiem jak czyścić

    Cos jest nie tak, nie powinno byc zapaszkow. A wkazdym razie nie od gazu.

  • 10. Data: 2009-11-24 16:50:52
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Cos jest nie tak, nie powinno byc zapaszkow. A wkazdym razie nie od gazu.

    Specyficzny zapach jednak jest, tego nie da się określić co to za zapach.
    Prawdopodobnie jest to efekt spalania domieszki zapachowej do gazu. Sam gaz
    jest bezwonny.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4633 (20091124) __________

    http://www.eset.com