  • Data: 2010-08-01 18:04:50
    Temat: Re: Płyta gazowa plus piekarnik do zabudowy - 60 cm
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cisiek wystukał:

    > To jeszcze dla utrudnienia - czym się różni od strony funkcjonalności (i
    > co lepsze) piekarnik z płytą kupowany osobno od kuchni
    > gazowo-elektrycznej do zabudowy?
    > cisiek@[]>

    Piekarnik z płytą ustawiasz jak chcesz - na przykład płytę w ciągu
    roboczym, a piekarnik gdzies obok wyżej, jak ci wygodnie.

    Płytę wpasowujesz w blat roboczy, nie masz problemu z że blat od szafki
    się ciut odsunie od kuchenki (albo kuchenka od blatu) i coś tam
    wpadnie/pocieknie, wytrzeć ani wyciągnąć nie ma jak bez odsuwania któregoś
    kawałka...

    Kuchenka ma chyba szanse być tańsza niz piekarnik+płyta, ale nie robiłam
    porównania cen, to tylko wrażenie.

    Tak na szybko.

    Jo'Asia

    --