  • Data: 2010-11-06 07:57:35
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iavtd5$i1d$4@news.task.gda.pl...
    > Kolejna sprawa, oprócz tego co tu wszyscy napisali.. To jeśli np. słyszysz
    > infradźwięki, a jest sporo osób, którzy je słyszą, to

    Z definicji są one niesłyszalne, więc fantazjujesz.
    Możesz czuć drgania 0-20Hz, ale nie słyszeć.

    > dostaniesz SZAŁU!!!! Mnie osobiście do szału doprowadza bzyczenie takiej
    > indukcji, ja to słyszę, wiele osób nie słyszy.. Poza tym jak gotujesz

    Mnie ono rajcuje. Słodkie mruczenie, prawie jak kot. ;)

    > coś na małym "gazie", to ciągłe słychać "bzy i cisza... Bzy i cisza... Bzy
    > i cisza..." jest to też wkurzające. Trzecia sprawa, to dużo droższy jest
    > prąd od gazu.

    Nie w tym przypadku. Tutaj jest tańszy po uwzględnieniu wszystkich kosztów.

    > Czwarty minus, to taki.. Że ciągle widać brud, plamy.

    Co??? Próbowałeś ścierki i wody?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/