eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Mon, 4 Nov 2013 11:34:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1383561273 30489 212.106.153.200 (4 Nov 2013 10:34:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Nov 2013 10:34:33 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477608
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52755cbb$0$2183$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Skoro się zepsuło to znaczy, że wcześniej działało. Skoro wcześniej
    > działało to mogło się zepsuć na skutek ukrytej wady fabrycznej,


    I tego dotyczy zarówno gwarancja jak i nizgodność.

    > ale równie dobrze na skutek czynnika zewnętrznego np. nieprawidłowego
    > użytkowania, przepięcia lub awarii sieci zasilającej.

    Tego ani gwarancja ani niezgodność nie obejmują - nie ma różnicy z którego
    paragrafu (gwarancji czy niezgodności) będziemy reklamować sprzęt.

    >> Co innego w przypadku butów i ubrań, ale jeśli chodzi o AGD to
    >> korzystanie z niezgodności jest bardzo proste.

    > Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    > ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    > sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    > dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę uszkodzenia.
    > Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to dokona naprawy z
    > tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".

    Dokładnie taka samo jak przy gwarancji.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1