eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta indukcyjnaRe: Płyta indukcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Mon, 04 Nov 2013 12:59:12 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <l5826f$9iq$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <1...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <l4oesa$p5q$1@node2.news.atman.pl> <l4p686$g1n$1@news.task.gda.pl>
    <l4qe80$2m4$1@node1.news.atman.pl>
    <52755cbb$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-46-76-14-101.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1383566352 9818 46.76.14.101 (4 Nov 2013 11:59:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Nov 2013 11:59:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    In-Reply-To: <l57t7p$top$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 131103-1, 2013-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:477616
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-04 11:34, Ergie pisze:

    >> Oczywiście, że bardzo proste. Sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź i
    >> ustosunkowanie się do reklamacji. W ciągu 14 dni otrzymujesz odpowiedź
    >> sprzedawcy, że sprzęt musi być wysyłany do serwisu producenta w celu
    >> dokonania ekspertyzy, która ma za zadanie ustalić przyczynę
    >> uszkodzenia. Jeżeli serwis uzna uszkodzenie z winy producenta to
    >> dokona naprawy z tytułu gwarancji. Jeżeli nie uzna to "bujaj się Fela".
    >
    > Dokładnie taka samo jak przy gwarancji.

    Znaczy klientowi nie robi to zadnej roznicy, poza tym, ze moze sie
    poczuc wazniejszy dziamgajac cos sprzedawcy w twarz o odpowiedzialnosci.
    Ale o tym juz bylo. Kompleks malego czlonka sie to nazywa.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1