  • Data: 2013-11-08 08:52:44
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:12:30 UTC+1 użytkownik m...@g...com

    > Pisałeś że zaletą niepodważalną jest fak że o borę nikt sobie guza nie
    >
    > nabije.
    >
    > Ile razy ktoś zaliczył wielki dzwon o tę lampę?

    Nie mam pojęcia. Projektant miał taki kaprys i tak zawiesił. Mógł mieć kaprys i w
    ogóle nie zawieszać, albo zawiesić dwa metry wyżej i to by nic wpływało na
    skuteczność wyciągu. Odwrotnie niż przy tradycyjnych okapach, gdzie jak chcesz mieć
    skuteczność BORA to musiałbyś zawiesić pół metra nad płytą, albo wentylować całe
    mieszkanie.

    > Jak wygląda lampa po roku od strzelających kropel gorącego tłuszczu?

    Skoro jakaś, choćby najmniejsza, cześć jest ściągana na dół, to zapewne wygląda
    lepiej, niż tak samo powieszony okap, który, jeśli wierzyć jego zwolennikom, radzi
    sobie świetnie, więc te latające krople szczególnie dobrze ściąga do siebie.
    Bardzo masz utłuszczony okap?
    Nie? Dlaczego?
    Tak? I jak z tym żyjesz? Czyścisz przy każdym myciu naczyń? :)

    > To są kuchnie na pokaz, dla ludzi którzy stołują się w restauracjach a w
    >
    > domu
    >
    > to od czasu do czasu chrupki z mlekiem co najwyżej są przygotowane.

    To pisz jasno, że cię nie stać, bo to lepiej brzmi i żaden wstyd, a nie wymyślaj wad.