  • Data: 2013-11-08 14:09:58
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:527ccdc7$0$2284$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak zauważyłem wśród znajomych tego typu okapy zazwyczaj kupują ludzie,
    > którzy nigdy w życiu jeszcze nie ugotowali samodzielnie obiadu i nie mają
    > pojęcia ile wysiłku trzeba włożyć, aby takie szyby i lustra utrzymać w
    > czystości.
    > Zazwyczaj są to osoby, które stołują się w barach lub u mamusi, a kuchnia
    > jest tylko "sanktuarium" na pokaz, ewentualnie używana podczas imprez do
    > zrobienia herbaty i kawy.

    O ile okap mam z nierdzewki tradycyjny a nie z szyby czy luster,
    to powiem że mam ściany w kuchni między meblami w szybach lacobell w
    potężnych aluminiowych ramach.
    Fronty szafek górnych i tzw. aptecznej szafki także są aluminiowe z
    wypełnieniem szklanym
    U mnie gotowanie idzie na maksa, codziennie, tradycyjnymi metodami.
    Ciasta do dwóch razy w tygodniu.
    W związku z tym mam prawo być autorytetem w stwierdzeniu że szyba jest
    najlepsza w utrzymaniu czystości.
    Lepsza niż nierdzewka.