  • Data: 2013-11-08 14:20:43
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1cea2eb-8cee-4990-babd-a0c0efc998d4@googlegrou
    ps.com...

    >"Proponuję powstrzymaj się przed tego typu wypowiedziami
    >pseudoautorytatywnymi, bo tak naprawdę to guzik wiesz" na co mnie stać i co
    >i ile razy w życiu widziałem

    Bo widzisz, to jest tak jak z astronomami.
    Żaden z nich nie był na księżycu Europa ale każdy wie że pod warstwą lodu
    znajduje się
    tam woda. Skąd wiedzą? Z doświadczenia.
    Wystarczy nabrać doświadczenia, połączyć z wiedzą, mieć do tego inteligencję
    i już mozna śmiało twierdzić co jest kitem a co może
    być prawdziwe.
    W tak przyziemnej sprawie jak wynalazki które Slavo promuje jest to o tyle
    łatwe że
    opiera się na podstawach fizyki i logiki i na doświadczeniu ludzi którzy na
    codzień
    jadają to co sami ugotują w kuchni a nie zamówią w restauracji.