  • Data: 2009-06-16 19:55:01
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - jakie funkcje powinna posiadać
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panslavista wrote:
    > Użytkownik "McBeth" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Hm, ilu jest domorosłych elektroników?
    > Owszem, można zastosować termoregulatory na triakach z przejściem
    > przez zero, ale nie dziwi mnie zastosowanie tanich przełączników
    > x-pozycyjnych w płytach. Od tego są konstruktorzy oraz baza
    > materiałowa. A ściągamy lampy radiowe z Chin. A w radiostacji
    > wojskowej przetworniki napięcia były wibratorowe i lampy radiowe -
    > dlatego, że odporne na promieniowanie po wybuchu jądrowym...
    > Niektóre konstrukcje to zlepki tanich elementów z wyprzedaży -
> [...]

    ale my rozmawiamy o płytach indukcyjnych a nie jakiś paściach na zwykłych
    przełącznikach wielopozycyjnych.

    Płyta indukcyjna to kompletnie inna para kaloszy W TEKA jest zasilacz 3
    fazowy dający pewnie prąd stały i dwa generatory zasialajce pola indukcyjne,
    sterowanie jest czysto cyfrowe.

    zresztą nawet "zwykłe" płyty grzewcze ze zwykłymi przełącznikami
    mechanicznymi to jakiś najtańszy margines