  • Data: 2009-06-19 12:58:35
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - jakie funkcje powinna posiadać
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1ful8$2h3$1@news.onet.pl...

    > kuchenkę indukcyjna można regulować przez zmianę wypełnienia impulsów lub
    > sterowanie grupowe lub jedno i drugie. Jednakze sterowanei odbywa sie
    > elektronicznie a nie mechanicznie.

    A nastawy kucharz będzie zmieniał gwiżdżąc.
    Pomyliłeś elementy wykonawcze ze sterowaniem i zdaje sie tobie, że
    złapałeś mnie na niewiedzy, a ja o takich rzeczach uczyłem się z
    zagramanicznej literatuiry na początku lat 70. Ani jeden ze sposobów
    realizacji takiego sterowania nie jest mi obcy.
    Prenumerowałem w tamtych latach, za własną kasę, biuletyny Urzędu
    Patentowego ZSRR, w których zamieszczano najnowsze i najciekawsze patenty
    świata z elektroniki...