  • Data: 2009-06-16 22:05:02
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - jakie funkcje powinna posiadać
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    No to ja poczekam, kiedy zasilanie płyty ceramicznej będzie płynne, i zasilanie
    magnetronu w kuchence mikrofalowej też płynne.
    Bo na razie wszystkie mi znane mają skokowo pełną moc i przerwy.
    JaC

    -----

    > Płyta indukcyjna to kompletnie inna para kaloszy W TEKA jest zasilacz 3 fazowy
    dający pewnie prąd stały i dwa generatory zasialajce pola indukcyjne, sterowanie jest
    czysto cyfrowe.