  • Data: 2010-11-25 11:30:04
    Temat: Re: Płyta korkowa na ścianę a wyciszenie?
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie, a możecie mi powiedzieć co to naczy ze sztuką? Jak powinno
    byc to zrobione? Czytałem tyle wersji tego że sam nie wiem o co
    chodzi.
    Podobno mają tam też być specjalne wkręty, jakieś gumowane do
    mocowania płyt do profili i same profile dościany powinny też być
    mocowane jakimiś odpowiednimi wkrętami. Co dokłanie podkłada sie pod
    profil. Gumę piankę? czyli np podłoga, coś tam np guma, na to profil i
    wkręt, jaki? A co z panelami podłogowymi? usuwa się kawałek pod
    profile?