    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płytki na płytki i kilka pytań
    Date: Thu, 5 Feb 2009 06:17:01 -0800 (PST)

    Ja mam Celmę Wak 14
    http://www.dobrenarzedzia.pl/product_info.php/info/p
    535_Wiertarko-wkretarka-CELMA-WAK14.html
    Jest to produkt Made in China ale polecam.
    Mam ją juz 3 lata i baterie nadal trzymają. Zrobiłem juz przy jej
    pomocy jeden na prawdę poważny remont (sufity GK, sciany szkieletowe i
    podłogi z desek - wszystko zrobione tą wkrętarką) a w tym roku mam
    zamiar zrobić cały sufit w nowym domu. Oczywiście w miedzyczasie jest
    używana do mniejszych prac.
    Uchwyt jest dobrej jakości (to element na który mało kto zwraca
    uwagę), Jest dosyć mała i poręczna. Zdecydowanie wygodniejsza niz
    marketowe.
    Hamulec też jest efektywny, wkrętarka sie szybko zatrzymuje co ułatwia
    precyzyjne wkręcanie.
    Mnie kosztowała nieco poniżej 300 zł (na skutek pomyłki sprzedawcy).
    Dodam że jest to moja druga wkrętarka, pierwsza padła bardzo szybko, a
    raczej jej baterie. Znowu sie sprawdziła zasada że kto tanio kupuje to
    dwa razy kupuje.
    Porównaj parametry są lepsze niz Bosch w porównywalnej cenie.
    Z perspektywy czasu czasem tylko żałuję że nie wziąłem modelu WAK 12 z
    dwoma biegami (ale 12V). Wiercenie byłoby wtedy zapewne nieco lepsze.
    Ja swoja wkręcałem natomiast wkręty do drewna o długości 12 cm.
    Pzdr
    QbaB