  • Data: 2010-09-22 12:28:16
    Temat: Re: Płyty KG - jakich unikać
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Czy jakiś firm szczegolnie unikać jeśli chodzi o płyty KG i profile o
    > wykończeń skosów, czy nie ma znaczenia jakiej firmy płyty użyję ?

    Ja robiłem z profilli i płyt Lafarge, gdy zabrakło profili czy uchwytów,
    dokupowałem w lokalnej hurtowni budmat.
    Niestety, jakość jest zupełnie inna, największy problem był z przeróżnymi
    uchwytami, wieszakami. często bardzo ciężko było zamontować np. łączniki
    krzyżowe albo wieszaki.
    Myślę, że podobnie byłoby z innymi profilami i wieszakami nierenomowanych
    firm.

    --
    Bartek