  • Data: 2011-08-30 11:31:31
    Temat: Re: Płyty elektryczne na 230V
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-21 00:23, Raf pisze:
    > Hej
    >
    > Czy plyty elektryczne do kuchni (standard na 4 garnki), zwykla grzewcza (nie
    > indukcja) bedzie bez problemu dzialac na 230V (bez "sily")?
    >
    > Jakie sa wady takiego rozwiazania?

    Że jak Ci wypadnie akurat ta faza to jesz zimne (ale jak w 3-fazowej
    wypadnie akurat ta faza co zasila sterowanie to tez jesz zimne :-) )

    Ból jest grubości kabla i w tym że to i tak powinien być wydzielony
    obwód pod kuchenkę na tablicy i tak.

    I jeśli jeszcze masz możliwość to posłuchaj mnie i kup indukcję - ma
    wszystkie zalety elektrycznej a szybkość reakcji jak gaz.

    KJ