  • Data: 2010-09-01 12:36:57
    Temat: Re: Podatek vat nie do odzyskania od przyszlego roku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kurdebalans napisał:

    > Pragnę dodać że w niniejszym wątku wyrażam swoje wątpliwości odnośnie
    > sugestii
    > jego założyciela że trzeba kupić bo odliczenie przepadnie. Sprawa nie jest
    > taka oczywista.

    Bardziej chodziło mi o samo złożenie wniosku o zwrot, bo nie wiadomo jak
    to w końcu w przyszłym roku będzie.

    Sam mam przygotowane faktury i sporządzony wniosek. Nie zaniosłem go
    jednak do US bo nie bylo czasu, a w międzyczasie pojawiły się nowe
    faktury i sumaryczna kwota do zwrotu zapewne będzie wyższa. Uznałem
    więc, że dozbieram jeszcze - póki huragan w kieszeni trwa :-), uzupełnię
    wniosek o te nowe faktury i złożę wszystko jako jeden, a nie dwa - jeden
    w tym, a drugi w przyszłym roku.

    Taką sugestię chciałem przekazać grupowiczom, chociaż może nie wynikało
    to jasno z wypowiedzi... Zatem uzupelniam :-)

    Nie czekajcie z wnioskowaniem do US o zwrot do przyszłego roku i jak
    jeszcze nie zlożyliście w br. wniosku, to lepiej trochę poczekać i
    dozbierać faktur, a wniosek złożyć bliżej końca roku, bo po 1 stycznia
    nie wiadomo czy się jeszcze da to zrobić... :-)

    pozdr
    robercik-us