  • Data: 2016-12-09 21:38:58
    Temat: Re: Podcięcie komina z wkładem ceramicznym
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 9 December 2016 20:57:40 UTC+1, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 9 grudnia 2016 19:01:00 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:
    > .

    także już nic nie mogłem zrobić.
    > Trzeba było kazać rozebrać i poprawić.

    Różnica między świeżo postawionym kominem, a stanem obecnym jest taka, że mam tynki,
    wylewki, ale nadal mogę poprawić, stąd ten post, bo chcę teraz poprawić, mam wizję
    jak poprawić (jak w temacie), ale nie wiem czy takie rzeczy się robi. Może ktoś
    podobny temat już przerabiał ?