  • Data: 2015-02-19 20:40:47
    Temat: Re: Podgrzanie wody w kranie - kosmicznie drogo
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 19:39:26 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a u nas stoja w srodku miasta, gdzie kable oświetleniowe sa 3m dalej :)
    >

    > b.

    3 metry to daleko w Łodzi widziałem takie co są przykręcone do słupów
    oświetleniowych. No fakt że prąd tam tylko jak ciemno. Ale są akumulatory. Chyba za
    tanie te akumulatory i dlatego nie warto bo działki są od wysokości kontraktu. Jak
    znam życie taka jedna instalacja z 1/4m2 ogniwa i śmigiełkiem kosztuje tyle co tani
    nowy samochód.