  • Data: 2015-02-02 14:11:32
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Bodo Bodowiczewiczkiwiczewski <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to zamiast kombinować jak koń pod górę nie lepiej sprezentować im
    > zwykłą pralko-suszarkę?

    Zanim się obecnie używany Polar czy Tatramat popsuje to minie trochę czasu..

    > Pomijam detal sensu posiadania mechanicznej suszarki, który jakoś mi
    > umyka (o ile nie prowadzi się jakiegoś domu noclegowego).

    Wystarczy mieć swoje cztery kąty, nie trzeba prowadzić domu noclegowego, wygoda i
    tyle, wrzucasz pranie i w pół godziny/godzinę masz suche. Nie każdy musi widzieć sens
    posiadania tego urządzenia. Co mnie to obchodzi czy to mu/jej pasuje czy też nie.

    > No ale może ktoś mnie oświeci :)

    Rodaków nie oświecisz, każdy wie swoje i odwiecznych przyzwyczajeń nie zmienisz, bo i
    po co.

    > W sumie bidet też uważam za zbędny, a ludzie miewają.

    Moja sąsiadka zamontowała sobie taki w latach cięzkiego kryzysu lat 80. cała ulica
    się dziwiła i śmiała.. "po co jej to" a niech się smieja i pytają, to nie sąsiadki
    problem, a z ludźmi którzy zawsze sobie znajda temat do gadania przy płocie lub przy
    półlitrówce w zaciszu kuchni.
    Do serwowanych drinków też się w Polsce nie zdarzyło abym mógł dostać kilka kostek
    lodu, "Po co ci lód w tym kielichu, skąd ja ci go wytrzasnę?" po prostu lubię lód i
    tyle.
    Lubię suszyć pranie w suszarce i tyle. A że tego nikt w okolicy nie robi, no to co...
    to niech nie robi.
    Jeszcze 20 lat temu moi starsi obywali się w swojej kuchni bez zmywarki do talerzy,
    teraz chwaą sobie to urządzenie. Niech mają. Zmywarka jeść nie woła.