  • Data: 2015-02-02 14:26:31
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2015 14:11, Bodo Bodowiczewiczkiwiczewski pisze:

    > Wystarczy mieć swoje cztery kąty, nie trzeba prowadzić domu noclegowego,
    > wygoda i tyle, wrzucasz pranie i w pół godziny/godzinę masz suche.

    Aż tak mi się nie śpieszy (mam więcej ubrań i pościeli niż tylko jeden
    komplet) a mój koszt pracy byłby właściwie ten sam. Gdyby to była
    pralko-suszarka to co innego.

    > Nie każdy musi widzieć sens posiadania tego urządzenia. Co mnie
    > to obchodzi czy to mu/jej pasuje czy też nie.

    Po prostu jestem ciekaw. Nie wolno?

    > Rodaków nie oświecisz, każdy wie swoje i odwiecznych przyzwyczajeń
    > nie zmienisz, bo i po co.

    Mhm, wyjechał na zmywak do USA i myśli że wielki światowiec lepszy od
    wszystkich... a rodzinie usiłuje wcisnąć kretyńską gazową suszarkę
    zamiast cywilizowanej elektrycznej.

    [ciach]

    > Do serwowanych drinków też się w Polsce nie zdarzyło abym mógł
    > dostać kilka kostek lodu, "Po co ci lód w tym kielichu, skąd ja
    > ci go wytrzasnę?" po prostu lubię lód i tyle.

    Dziwni ci twoi znajomi - kostki lodu zawsze mogą się przydać i nie znam
    człowieka, który nie miałby przynajmniej podstawowej foremki na lód w
    zamrażalniku.

    Może po prostu tak się puszysz, że ciebie nie lubią i chowają przed tobą
    lód ;->

    > Lubię suszyć pranie w suszarce i tyle. A że tego nikt w okolicy
    > nie robi, no to co... to niech nie robi.
    > Jeszcze 20 lat temu moi starsi obywali się w swojej kuchni bez
    > zmywarki do talerzy, teraz chwaą sobie to urządzenie.

    Zmywarka oszczędza wodę, energię i czas. Co oszczędza osobna suszarka?

    I tak trzeba przełożyć z miejsca na miejsce... OK, szybciej wyschnie.
    Ale to ma znaczenie jak ktoś pilnie potrzebuje mieć tkaniny suche, bo
    ludzkie roboczogodziny zasadniczo się nie zmienią.

    Bo jeśli jest to tylko kwestia gustu ("lubię") to czy jest sens narzucać
    go komuś innemu?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić