  • Data: 2015-02-02 14:40:32
    Temat: Re: Podłączenie domowej suszarki gazowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 14:11:33 UTC+1 użytkownik Bodo
    Bodowiczewiczkiwiczewski napisał:
    > Do serwowanych drinków też się w Polsce nie zdarzyło abym mógł dostać kilka
    >kostek lodu, "Po co ci lód w tym kielichu, skąd ja ci go wytrzasnę?" po >prostu
    lubię lód i tyle.

    Pewnie lata temu wyjechałeś(a jak Ciebie czytam to myślę ze niewiele ojczyzna na tym
    straciła) i masz wypaczone wyobrażenie o kraju. Myślisz pewnie że górale w kierpcach
    z ciupagami na co dzień chodzą a Kurpie w strojach kurpiowskich.
    A co do lodu to na każdej stacji paliw można kupić, w chyba każdym sklepie a nawet w
    Biedronkach widziałem. Można tez foremki mieć i mrozić samemu. Jak ktoś lubi to
    raczej nie ma problemu. No chyba że twoi znajomi to jakieś szemrane towarzystwo gdzie
    na stole flacha taniego wina, jedna szklanka po musztardzie i dwa ogórki.