    From: "Amir" <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłączenie prądu bez pozwolenia na budow
    Date: Wed, 9 Jun 2010 11:55:04 +0200

    > ZE kończy właśnie budowę złącza przy mojej działce i w związku z tym mam
    > pytanko: czy występując z wnioskiem o założenie licznika i podłączeniem
    > prądu muszę mieć prawomocne pozwolenie na budowę ? Wlz wraz ze skrzynką
    > budowlaną już mam (pomiary to też nie problem) ale pozwolenie na budowę to
    > dopiero za 2 - 3 miesiące.
    > W ZE strasznie pokrętnie i nie zrozumiale tłumaczyli tę kwestię więc nadal
    > nie wiem czy mogę (jeżeli to jest jakiś atut - to mam przyczepę kempingowa
    > na działce).

    Mi odrazu podłaczyli skrzynkę podwojna , z jednej stronych nie mam dostęu
    do ich klamotów, z drugiej strony mam klucz, gdzie jest licznik

    juz 2 rok mam jednak C11 taryfę
    jak policzyłem przez rok ile placilem, to wyszło ze jeden KW mnie kosztował
    ok 4zł

    teraz tylko muszę zgłosić zmianę taryfy, która można zrobic
    teoretycznie po tynkach, jak będzie odbiór instalacji wewnęrznej.
    ale mozna w necie znalezc opisy, ze zalezy to od ZE, niektórym się
    udało podpisac umowę na G11 taryfe nie mająć jeszcze zaczętej budowy

    pozdrawiam