    From: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłączenie prądu bez pozwolenia na budow
    Date: Wed, 9 Jun 2010 22:36:43 +0200

    Użytkownik "m." <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hunt19$dne$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko nie chodzi mi o konkretną taryfę tylko jakiekolwiek podłączenie
    > (zainstalowanie licznika przez ZE) - czy można to zrobić bez pozwolenia
    > na budowę.

    Art. 93. Kto: 5) dostarcza lub umożliwia dostarczenie energii, wody, ciepła lub gazu,
    naruszając przepis art. 41 ust. 5, podlega karze grzywny
    Art. 41. 5. Rozpoczęcie dostaw energii, wody, ciepła lub gazu na potrzeby budowy może
    nastąpić jedynie po okazaniu wymaganego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.