    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłączenie prądu bez pozwolenia na budow
    Date: Thu, 10 Jun 2010 09:41:27 +0200

    Użytkownik "m." <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:huog3d$hru$1@inews.gazeta.pl...

    > Izolacja swoją drogą - ale to przynajmniej da się zrobić.

    > A od Ciebie żądali przy podłączaniu pozwolenie na budowę ?

    Ja na budowę brałem prąd od sąsiada wymyśliłem sobie że podłączę sobie od
    razu docelowe
    Dowiedziałem się że budynek musi być zamknięty i musi być fragment
    instalacji i docelowa skrzynka na zabezpieczenie zalicznikowe (zamontowane u
    mnie).

    No i trochę niedoceniałem inercji ZE i jak mi kopali skrzynkę to miałem już
    docelowe rozdzielnie i 80% instalacji, a jak dostałem fakturę za złącze
    kablowe to już miałem cześć tynków. Wtedy zaczęli wymyślać że powinienem
    mieć wylewki i osprzęt elektryczny, ale udało mi się im chyba to wybić z
    głowy bo podpisałem umowę (chyba, bo podpisywał ja mój pełnomocnik a ja do
    domu jeszcze nie dostałem egzemplarza podpisanego przez ZE). Tak wiec zależy
    z kim się rozmawia a inercja ze jest powalającą.
    Liczę od wkopania złącza 02.04.2010 , odbiór sobie zrobili 30.04.2010
    papiery fakturę dostałem około 10.05 (tu byli szybcy) a papiery do
    podpisania umowy na dostawę otrzymałem 17.05, 19.05 podpisałem umowy na
    dostawy, licznika nie mam do tej pory :(

    Żeby się w ogóle zabrali za robotę sam musiałem im dostarczyć projekt :(

    Pozdrawiam
    Bartek