    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Date: Sat, 6 Nov 2010 06:30:48 -0700 (PDT)

    Podpisuje sie wszystkim czym mam pod haslem edukacyjna rola grupy.
    Wiele lat temu remontowalem mieszkanie i poza tym co mabyc zburzone
    nie mialem zielonego pojecia co i jak. Nawet kafle mi zle polozyli i
    mimo ze to widzialem nie potrafilem uzasadnic. Oczywiscie standardowa
    odpowiedzi brzmiala, bo tak musi byc.
    Teraz tez widze ze sam musze niektore rzeczy wykonac bo nikt inny
    lepiej tego za mnie nie zrobi. Problem w tym, ze chetnie bym top komus
    oddal. Dlatego nie do konca zgadzam sie z tym robieniem samemu. W
    koncu powinnismy dazyc do tego zeby sie specjalizowac a nie wracac do
    epoki renesansu i wykazywac sie wiedza w kazdej dziedzinie.

    KADAR