  • Data: 2010-11-04 20:22:56
    Temat: Re: Podlogowka w garazu
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 18:26, "Krzysiek" <j...@g...pl> wrote:

    > Kolega zrobił i przy dłuższym zaniku prądu zamarzła mu pętla przy bramie.
    > Masakra, bo po rozmarznięciu okazało się, że rura jest nieszczelna.
    > Ja bym nie robił wodnej. Chyba, że jakiś glikol, albo zabezpieczenie z
    > powiadamianiem na komórkę wykrywające spadek temperatury poniżej zera.

    U mnie w garazu nigdy nie spadlo ponizej 10stC. Sciane z domem mam
    nieogrzewana. A jak pisalem - od bramy zostawilem 1,5m "wolnego" bez
    rurek. Nic mi nie zamarzlo w zeszlym roku, a zimy byly ostre :) Jak
    ktos ma ocieplona sciane garaz-dom i ma tam temperatury minusowe to
    juz troche gorzej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.