  • Data: 2020-01-20 21:08:10
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin Debowski napisał:

    > U mnie chyba najwięcej żrą mimo wszystko lodówki, a potem pralka +
    > suszarka + żelazko.

    A ile żre takie żelazko? Pytam, bo ja to taki bardziej noniron jestem,
    znaczy się jak co wygniecione, to mi nie przeszkadza, więc żelazka
    raczej nie używam. Teraz żelazka mają jakieś nieziemskie moce, sięgające
    trzech kilowatów, ale to tylko po to, by szybko się rozgrzały. Czyli
    dla tych, co im się śpieszy. Ile energii w jednostce czasu przechodzi
    przez stopę żelazka?

    Jarek

    --
    W piosence byk non-ironowo-tergalowy
    Nagle psychicznie trochę poczuł się niezdrowy