  • Data: 2010-11-02 19:38:21
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /// Kaszpir /// wrote:

    > Czemu ?
    >
    > Ja w sypialni wolę chłód. Przy włączonym grzejniku nie usnę. W
    > mieszkaniu w sypialni nigdy nie był u mnie włączony grzejnik.

    ograniczysz sobie na rozdzielaczu przepływ i będziesz miał zimniej na stałe.

    regulatory z termostatami na gałęziach nie mają zbytniego sensu bo czas
    odpowiedzi pomieszczenia będzie bardzo długi, najsensowniejszy byłby układ
    regulujący w sposób ciągły z jakąś nauką charakterystyki pomieszczenia +
    uwzględniający aktualne parametry zasilania układu. imho zbyt skomplikowane.