  • Data: 2010-11-05 16:23:23
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:32d1f4a8-b1be-4e6a-b1f9-fec8dc53de54@k22g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    >
    > Po przeczytaniu setek opinii stwierdziłem że w pomieszczeniach gdzie
    > będą standardowe panele 8mm + folia + podkłady piankowe 6mm ogrzewanie
    > podłogowe nie jest najlepszym pomysłem.
    > Dodatkowo do podłogówki trzeba naprawdę dobrego fachowca.
    > Dodatkowo szansa "schrzanienia" czegoś w przypadku grzejników jest
    > minimalna , w przypadku podłogówki jest na to dużo większa szansa (źle
    > ułożenie , brak dylatacji i itd ..)

    > Zostaję jednak przy tym co miało być w standardzie.
    > Czyli przedpokój , łazienka i kuchnia - ogrzewanie podłogowe a reszta
> [...]

    Masz całkowitą rację co do salonu! Tak zastanawiam sie na cholerę ci jeszcze
    ta podłogówka w tych pozostałych pomieszczeniach?
    No, chyba że w tych ci nikt tego nie sp....oli? No i będzie się można
    pochwalić jak teściowa przyjedzie.

    Weź pod uwagę, że w przedpokoju na podłogówce będzie ci błoto szybko schło a
    pies reumatyzmu dostanie.
    W łazience pewnie będziesz miał za zimno bo ci za mało rurek położą i nie w
    tę stronę co potrzeba.
    W kuchni terakota jest nie praktyczna bo bardzo łatwo się talerze i szklanki
    tłuką a to znowu potworne koszty! Tu też może być za zimno bo nie będziesz
    miał kaloryfera.

    Chłopie, nie daj się nabierać na te "wynalazki" - kaloryfer to kaloryfer!

    nacocito