  • Data: 2010-11-05 21:35:14
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ib0mni$421$1@polsl.pl...

    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    >
    > Masz racje a razem z toba
    > pajaki, muchy, stare owady beda mialy radoche,
    > malowanie, tapetowanie czy tez inne obrobki scian
    > za kaloryferem to bajka i luksus - taniocha, a te widoczne
    > slady na scianie od cieplego powietrza - bajka, no i zawsze czysto
    > i schludnie za nimi, pod nimi i miedzy plytami, normalnie pozadroscic :D
    > Oczywiscie w ubikacji daj koniecznie kibel kompaktowy do kompletu.:D
    Bzdury piszesz. Jedyne czego załuje ze nie zrobiłem w domu (a mieszkam juz
    ponad dwa lata wiec cos mogę wiargodnego napisac) to podlogówka na całości
    zamiast układu mieszanego podłogowka-grzejniki.
    w sypialniach mam grzejniki ale nie występuja zadne zjawiska o ktorych
    piszesz. A jakies smugi od ciepłego powietrza to nie wiem o co chpdzi-u mnie
    nie wystepuą.
    Ale rada dla Kaszpira rób podlogowke na calości. W moim kolejnym domu nie
    bedzie zadnegoo grzejnika nawet drabinki w łazience.