  • Data: 2010-11-05 23:33:17
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib1tsf$o8s$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    U mnie wyjscie z kotla to bodaj 22mm. Dla sporej instalacji to raczej nie
    tak znowu wiele. Za to pompy moga sie wylaczac na przemian bez wplywu na
    pracujaca czesc instalacji.

    Za mnie robi to sterownik zaworem trojdroznym.

    > P.S.
    > W tym przypadku sam kocioł będzie pełnił rolę sprzegła :D

    Moze jakis weglowy...

    > Poza tym weź jeszcze pod uwagę, że proponowane przez Ciebie sprzęgło
    > będzie potrzebowało czwartej pompy. Chyba, że zasilisz je wodą szeregowo
    > poprzez CWU na jedenj pompie.

    Zasile je zaworem trojdroznym przelaczanym priorytetowo, wystarczy jedna
    pompa w kotle.

    Pozdro.. TK