  • Data: 2010-11-06 12:44:17
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2010 00:47, Adam Szendzielorz pisze:

    > Ja mam drabinke podlaczona do rozdzielacza podlogowki. Przez co jest
    > tam dosc niska temperatura ale w polaczeniu z wentylacja mechaniczna
    > powoduje, ze reczniki schna w mig (tzn. nie mialem jeszcze mokrego

    Zeby juz nie toczyc bojow to wyjasnie moja koncepcje po przeczytaniu
    waszych postow ;)
    Doszlismy do wniosku, ze kiedy pracuje podlogowka to nie trzeba
    grzejacej drabinki. Kiedy podlogowka nie grzeje przydalo by sie miec
    drabinke ciepla. Zatem na pewno w drabince bedzie grzalka elektryczna.
    Nie jestesmy zdecydowani czy bedziemy ja (drabinke) dodatkowo wpinac w
    obieg podlogowki...na pewno nie bedzie dodatkowego obiegu "grzejnikowego".
    Plus wentylacja mechaniczna z reku.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk