  • Data: 2010-11-01 20:38:43
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A chcesz miec na podlogach takie drewno (>2cm) ? Panele, ciensze
    > dywany i meble bez nozek tez spoko - zaden problem :-) Chyba, ze masz
    > mikroskopijne pokoje w ktorych wiekszosc miejsca zajmuja meble.

    Nie ...

    Panele będą 8mm. Myślalem o grubych podkładach pod panele (5-6mm) aby było
    "cieplo".

    Jutro zadzwonię do wykonawcy i zapytam się ile musiałbym dopłacic jakbym
    zrezygnowal zupełnie z tradycyjnych grzejników na rzecz podłogówki w całym
    domu ...

    Jeśli naprawdę panele 8mm + jakiś "specjalny podkład pod panele pod
    ogrzewanie podłogowe" nie będą zbyt mocno "stratne" dla ogrzewania
    podłogowego to może o tym pomyślę ...

    > No i co z tego.. Ja mam we wszystkich pokojach panele 8mm i grzeja az
    > milo. Przy testach i odpaleniu 45stC na podlogi panele byly poprostu
    > cieple :) Niby izolator, a poprostu sie nagrzaly jak kawalek dobrze
    > przewodzacego cieplo metalu ;-) Panele to zaden opor dla podlogowki!

    To muszę to przemyśleć. Jutro zadzwonię do wykonawcy i zobaczymy ...