  • Data: 2010-11-04 19:15:33
    Temat: Re: Połączenie podłogówki z grzejnikami ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iausc4$a12$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam wycenę ...
    >
    > http://img560.imageshack.us/img560/7972/wycena.jpg
    >
    > Dodatkowo załączam to co podał mi wykonawca:

    > Co o tym sądzicie ?
    > Brakuje mi w tym sterowania chyba (w kosztorysie). No chyba że jest ...
    > Co o tym sądzicie ?

    Nie wiem po co trzy pompy w CO? Moze cos przeoczylem, ale do podlogowki jest
    jedna, do grzejnikow druga. Brakuje w instalacji na moj gust sprzegla
    hydraulicznego niestety za kolejne pare setek. Co do cen sie nie wypowiadam,
    sa tu ludzie bardziej na biezaco, ale na pierwszy rzut oka da sie taniej jak
    sie wie co do czego i bez rezygnacji z jakosci.

    Pozdro.. TK