  • Data: 2014-12-01 20:59:23
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-01 o 20:43, quent pisze:
    > Wolim - przecież ten typ ciągle gada o prawach lgbt.

    Masz rację, ale czy to znaczy, że się obnosi ze swoją seksualnością?
    Właściwie, jak pomyślę o Biedroniu, to on jest w tym wszystkim całkiem
    rozsądną osobą. Wygląda normalnie, ubiera się normalnie, nie epatuje
    swoimi partnerami. W porównaniu do takich Jacykowów, czy innych pedałów
    (w takich przypadkach nie boję się użyć tego słowa), ten koleś wydaje mi
    się dość rozsądny. Nie chcę go bronić, ale po porannej rozmowie z żoną,
    jak się zastanowiłem to ciężko mi go tak kategorycznie oceniać.

    Pozdrawiam,
    MW