    Date: Mon, 22 Nov 2021 10:11:29 +0100
    Subject: Re: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-22 o 08:20, Kris pisze:

    > Dodam jeszcze że lokalny sprzedawca proponował mi taka kasetę w cenie 89zl.
    > Ja kupiłem za 40zl z Allegro.
    > I weź tu wspieraj lokalnych przedsiębiorców

    Ale w czym rzecz? Przecież nikt Cię nie zmusza.

    Na Allegro jadą po bandzie, bo nie mają dużo niższe koszty. Nierzadko
    nawet nigdy na oczy nie widzą towaru, którym handlują.

    Sprzedawca stacjonarny zawsze będzie miał wyższe koszty utrzymania. Choć
    z tymi cenami to różnie bywa. Mam na wsi sklep w którym jest wszystko -
    jak to mówią  "mydło i powidło".

    Bywało, że jeździłem po mieście i czegoś szukałem. Nie mogłem znaleźć.
    Zaglądam do sąsiada, a tu proszę to czego szukałem czeka na mnie i to
    jeszcze taniej niż w końcu udaje mi się kupić w mieście.

    Ale jest też druga strona medalu.

    Jest w moim mieście duży sklep narzędziowy. Ale klienta nie wpuszczają
    na halę, żeby za dużo nie widział. :) Prawda jest taka, że tego typu
    towary kupuje się wzrokiem, a tu nie dość, że siedzi 2 sprzedawców w
    przedsionku i handlują czymś czego nie masz możliwości zobaczyć to
    jeszcze zazwyczaj słyszy się teksty: "nie mamy aktualnie" albo "akurat
    się wyprzedało", ale możemy ściągnąć. Pytam: na kiedy? Do końca tygodnia
    lub w połowie przyszłego tygodnia.

    To "pocałujcie się w oczko", bo ja jestem gotowy u was zapłacić za towar
    2 razy więcej, ale tu i teraz, bo jest mi to pilnie potrzebne. Jeżeli ja
    mam czekać tydzień czy nawet 2 tygodnie to wolę zamówić ten towar przez
    internet, bo będę miał go najpóźniej za 2-3 dni i do tego o połowę taniej.