  • Data: 2011-06-06 21:58:20
    Temat: Re: Pompa Hydroforowa Omnigena
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:42:20 +0200, yoytek napisał(a):

    > Miala kiepskie cisnienie ale kupilem ja w ciemno ... i nie spodziewalem sie
    > ze bedzie taka lipa.
    > Do zraszacza w ogole sie nie nadawala - slabe cisnienie.

    > Jezeli nie ta pompa w linku JY 1000 to jaka w miare niedroga?

    To zależy dlaczego było słabe ciśnienie. WZ250 ma ciśnienie tłoczenia 4atm,
    ale to jest liczone jako różnica między wejściem, a wyjściem. Jeśli woda w
    studni jest dość nisko, to w praktyce pompa powierzchniowa będzie miała za
    małą wydajność tak, czy inaczej. Dzieje się tak dlatego, że ciśnienie na
    wejściu będzie znikome. Wtedy pomoże tylko pompa głębinowa.
    Ewentualnie pompa wielosekcyjna mogłaby tu poradzić...
    Natomiast jeśli problemem była za mała wydajność WZ250, to ta druga powinna
    dać radę.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356