  • Data: 2014-08-22 14:29:54
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 11:53:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Moc grzewcza pompy 10-12 kW, a więc chłodnicza między 8-10 kW. Typowa

    OK - zaczales pisac w koncu z sensem wiec moge podyskutowac dalej.

    > dobowa moc chłodnicza instalacji WM 3kWh

    3kWh to ilosc energii a nie moc. Popraw sie - chodzi o moc, czy ilosc
    energii jaka jest w stanie dac ten bufor (przez cala dobe non stop?).
    Jaka predkosc (m3/h) instalacji WM?

    > (z buforu wody lodowej

    Jakiej pojemnosci jest bufor?

    > Sterownik pompy EkonTech nic dodatkowo nie kosztuje (jak sugerowałeś), a

    Za darmo daja :-) OK pominmy..

    > zapewnia automatyczne sterowanie instalacją hydrauliczną oraz nawiewową,
    > tj. dobiera sobie najlepsze parametry źródeł ciepła i reguluje chłodnice --
    > ponoć jest łatwo konfigurowalny, ale to sprawdzę dopiero w przyszłości.

    Wyglada jakbys to przepisal z ulotki producenta :D Co to znaczy "dobiera
    sobie najlepsze parametry zrodel ciepla" ??

    > Przy okazji niedawnej dyskusji o Termomurze wygrzebałem pracę magisterską
    > żony traktującej o budynkach energooszczędnych, gdzie znalazłem wyliczenia
    > zysków cieplnych itp. Poza tym mam poligon doświadczalny na poddaszu
    > użytkowym w postaci splita na ścianie, znam jego parametry i parametry

    Czyli mniej wiecej znasz sie na tym jak Macierewicz na lotnictwie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.