    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Date: Sat, 23 Aug 2014 10:10:55 +0200
    <1xyxg784nrh6n$.dlg@myjk.org>
    <53f3287d$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <11kn2r8bvivo3$.dlg@myjk.org>
    <53f32aa1$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <znw9ptv38c3t$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <g...@m...org> <lt7egb$pp1$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <lt7mhn$2d0$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 2014-08-22 23:04, Kris pisze:

    > Chyba ostrzegałem;)
    > Boczkiem trza było;)

    Madry Polak po szkodzie. :-P
    Poza tym trudno tam o jakis boczek, no i oczywiscie jechalem specjalnie
    w sobote zeby nie stac w niedziele, wiec myslalem, ze nie bedzie tak
    zle. W kazdym razie planow w te okolice w najblizszym czasie nie ma.

    > Dokładnie. Dlatego wybieram nazwijmy to "dzikie plaże"

    Ja te okolice znam od lat, ale pierwszy raz po paru latach niebytu
    trafilo mi sie cos takiego. Dla miasta ten syf i budy w stylu kazdy
    chu.. na swoj stroj to nie tedy droga zeby byc prawdziwym kurortem. Nie
    ma zadnego powodu zeby jezdzic akurat tam, a morze wszedzie takie samo.
    Tubylcy doskonale o tym wiedza, bo sporo o tym rozmawialismy, ale nie
    potrafia nic z tym zrobic. Wszedzie ponoc tylko klika i klika.

    Pozdro.. TK