  • Data: 2009-04-01 12:12:14
    Temat: Re: Ponownie kosztorys
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiscie ten etap bym rozbil, wydzielajac "stan zero" jako osobny dzial,
    > jest w nim sporo waznych etapów, jak chocby izolacje czy zasypanie
    > fundamentów.
    > Co do wydatków, brakuje mi tutaj obslugi geodezyjnej
    >
    > J.

    Stan 0 zeczywiscie bedzie troche zlozony u mnie ale chce traktowac to
    jako calosc ze wzgledu na wykonawcow, ktorzy raczej nie chca tego
    rozbijac. Poniewaz wiem co tam trzeba zrobic nie przeszkadza mi to.

    Juz jest po geodecie wiec tego kosztu nie wliczalem

    Dzieki, mozejeszcze ktos sie wypowie?

    Pozdrawiam
    Dy